Veel gestelde vragen2019-02-02T15:09:41+00:00

Meest gestelde vragen

Antwoord op de meest gestelde vragen vind je hier

Wat zijn de adresgegevens van BT-Academy/SBBT?2019-02-02T15:07:34+00:00

BT-Academy
Gustav Mahlerlaan 3004, 2e etage
1081 LA Amsterdam

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?2019-02-02T15:07:08+00:00

Om je gegevens te wijzigen kunt u een e-mail sturen naar info@bt-academy.nl. Wij zullen je gegevens aanpassen in ons systeem.

Wanneer ontvang ik een factuur?2019-02-02T15:06:20+00:00

Tenminste 4 weken voor aanvang van een cursus.

Mijn bedrijf betaalt de factuur, hoe kan ik dit aangeven?2019-02-02T15:05:59+00:00

Wij verzoeken je bij je aanmelding te vermelden aan wie de factuur gestuurd dient te worden

Hoeveel bedraagt de BTW?2019-02-02T15:05:36+00:00

Onze diensten zijn vrij van BTW op basis van art. 11, lid 1o wet ob 68.

Kan ik nogmaals dezelfde factuur ontvangen?2019-02-02T15:05:17+00:00

Mocht je een nieuwe factuur willen ontvangen dan kan je contact met ons opnemen via admin@bt-academy.nl. Telefoon: 020 59 80 273/0202 59 80 469.

Wat zijn de betalingsvoorwaarden?2019-02-02T15:04:46+00:00

Kijk voor meer informatie over de betalingsvoorwaarden in onze algemene voorwaarden.

Wat is het IBAN/BIC/KvK-nummer van SBBT?2019-02-02T15:03:51+00:00

IBAN: NL26 RABO 0105 7723 64
BIC: RABONL2U
KvK: 41215388

Ik mag niet alles eten. Wordt daar bij de lunch rekening mee gehouden?2019-02-02T15:02:59+00:00

Onze cateraar kan overal rekening mee houden. Graag van tevoren aangeven als je bepaalde dingen niet mag eten.

Waar vind ik de routebeschrijving?2019-02-02T15:02:29+00:00

Klik hier voor de parkeergelegenheden bij het ACTA-gebouw.

Zijn er goede parkeermogelijkheden bij de locatie?2019-02-02T15:02:08+00:00

Klik hier voor de parkeergelegenheden bij het ACTA-gebouw.

Voor parkeermogelijkheden bij overige locaties verwijzen wij u naar de website van de organisatie, te vinden bij de informatie over de desbetreffend cursus.

Parkeerkosten zijn voor eigen rekening, tenzij anders vermeld.

In welke plaats(en) gaat een cursus/symposium van start?2019-02-02T15:01:00+00:00

De meeste cursussen/symposia van SBBT vinden plaats in het Academisch Centrum Tandheelkunde Amsterdam (ACTA). Soms wordt een activiteit op een andere locatie georganiseerd. Dit wordt uiteraard duidelijk gecommuniceerd.

Past het niveau van de cursus bij mij?2019-02-02T15:00:11+00:00

Als je tot de doelgroep behoort zoals die in de omschrijving is aangegeven dan kan je ervan uitgaan dat het past bij jouw niveau. Mocht je toch twijfelen dan kan je voor de zekerheid contact opnemen via 020-598 05 80 of per e-mail: info@bt-academy.nl.

Word ik toegelaten tot een opleiding/cursus?2019-02-02T14:59:45+00:00

In de omschrijving van onze cursussen en symposia is aangegeven wat de doelgroep is van de activiteit. Mocht er een toelatingsexamen zijn dan wordt dit duidelijk aangegeven in de cursusomschrijving

Wanneer ontvang ik mijn certificaat?2019-02-02T14:58:38+00:00

Je ontvangt jouw certificaat aan het einde van de cursus of het symposium.

Wanneer ontvang ik mijn cursusmateriaal?2019-02-02T14:58:20+00:00

Twee weken voor de start van de cursus ontvang je specifieke informatie over de cursus.

Als er cursusmateriaal is dat je vóór de cursus nodig hebt, dan krijg je dit ook ongeveer twee weken voor de cursus toegestuurd (tenzij anders aangegeven).

Ik heb nog geen uitnodiging ontvangen. Klopt dat wel?2019-02-02T14:57:54+00:00

Na uw inschrijving ontvang je van ons een bevestiging met informatie over de cursus.

Ongeveer 4 weken voor de cursus ontvang je van ons een factuur en ongeveer twee weken voor de cursus ontvang je specifieke informatie over de cursus en bereikbaarheid/parkeergelegenheid. Mocht je geen uitnodiging ontvangen hebben dan kan
je contact opnemen via 020-598 05 80 of per e-mail: info@bt-academy.nl.

Zijn de cursussen van SBBT geaccrediteerd?2019-02-02T14:57:04+00:00

Je ontvangt van ons na afloop van de cursus een certificaat met daarop het aantal KRTKRM-punten en het aantal scholingsuren. De opleidingen van SBBT zijn geregistreerd door het CRKBO. Het Centraal Register Kort Beroepsonderwijs bestaat uit een Register Instellingen en een Register Docenten. In het Register Instellingen staan onderwijsinstellingen ingeschreven die voldoen aan de Kwaliteitscode voor Opleidingsinstellingen voor Kort Beroepsonderwijs.

De cursus is al over enkele dagen, kan ik mij alsnog inschrijven?2019-02-02T14:55:52+00:00

Je kunt je inschrijven zolang er nog plek is voor de cursus/trainingsdag(deel)/masterclass/symposium.

Hoe weet ik of mijn inschrijving in goede orde ontvangen en verwerkt is?2019-02-02T14:44:01+00:00

Je ontvangt een automatische ontvangstbevestiging van je aanmelding voor een opleiding of inschrijving voor een cursus, masterclass, trainingsdag(deel) of symposium. Heb je de ontvangstbevestiging niet ontvangen? Probeer het dan nogmaals of stuur een mail met je gegevens en waarvoor je je in wilt schrijven naar info@bt-academy.nl of vul ons contactformulier in.

BT-Academy verstuurt altijd na je aanmelding voor een opleiding of inschrijving voor een cursus, masterclass, trainingsdag(deel) of symposium een bevestiging van deelname per email met daarin informatie over de cursus. Heb je twee weken voor aanvang nog geen bevestiging van ons ontvangen? Neem dan contact op via 020-598 05 80, of per e-mail:
info@bt-academy.nl of vul ons contactformulier in.

Kan ik me optioneel inschrijven?2019-02-02T14:42:40+00:00

Voor vrijwel alle cursussen is het mogelijk om je vrijblijvend op de wachtlijst te laten
plaatsen.

Kan mijn inschrijving geannuleerd worden?2019-02-02T14:42:18+00:00

Het is mogelijk om je inschrijving te annuleren. In onze algemene voorwaarden is opgenomen tot wanneer je kunt annuleren en welke kosten hieraan verbonden zijn.

Hiernaast vind je de meest gestelde vragen.

Staat jouw vraag er niet tussen of is het antwoord ontoereikend?
Neem dan contact met ons op

020-598 05 80
info@bt-academy.nl
contactformulier